Bara nååågra dagar kvar...

Hallej halloj!
Idag är det den 2 december, alltså ... 17 dagar kvar tills vi slutar skolan! :D Om jag räknat rätt, såklart :) Och 22 dagar kvar till julafton. JULKLAPPAR! 
Och jag längtar efter allt julgodis! Mmmh, julgodis... :) Får väl se till att baka till det någon dag. Massa olika kolor, ischoklad :D (dreggel) Och så vill jag till en marknad jag, mamma och pappa var på typ förra året. Där fanns en chokladbod typ, där dom gjorde massa choklad och godis. Oj, nu dregglar jag ner tangentbordet också. xD Men dit vill jag alltså, och så vill jag baka. Och ha paket! Oj, att man aldrig kan vara nöjd x)

ischoklad, mmmh!

Imorron är det studiedag, jippie! :D Ska sova till typ kl 1. Och sen träna på spanskan, har spanskaprov på tordag.

Och märkte ni nu att jag lagt upp två inlägg, två dagar irad?! Haha, jag är på bättringsvägar ;) Jag försöker fortfarande få mer läsare genom typ BDB, men det blir väl inte så många besökare där ifrån heller, eftersom att jag inte har så himla många vänner där xD Vet inte hur jag ska få mer läsare, men det löser sig nog. Jag nöjer mig ju även med att bara ha typ 2 läsare om dagen, bara jag får skriva av mig ibland. :)

Ha de så härligt, och mys riktigt ordentligt under en varm filt framför "Ugly Betty" sedan. För de ska jag göra ;)
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0