Dan före, dan före, dan före...

Har inte så mycket att skriva idag. Jag och mamma har varit ute på torp och handlat julklappar till mig xD Egentligen så skulle de bli överraskningar på julafton, men jag vakna förtidigt (halv 11) så mamma hann inte ut och köpa dom innan jag vakna. Men jag kan låtsas att jag inte vet vad det är. Jag är bra på att låtsas. Tror jag.. :)

Sitter här i vårat vardagsrum och lyssnar på julmusik. "I'm driving home for christmas..."
Snacka precis med Julia på msn, som just nu är på Gotland. Hon verkar iaf ha de bra :) Och Linda är väl säkert på en solig strand i Thailand just nu... Fy katsiken.
Nä då, jag känner mig inte övergiven ;) Jag har ju mammas lilla dansande tomte att umgås med.

Ät inte er för mätta på julgodis nu då
/ ellen :)


3 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0