Efter flera timmars pyssel...

...Så blev de allt ett par julkort! :D Johorå, jag och min moder har suttit nu ikväll och klistrat och klatat ihop egna julkort. Riktigt najs blev de. Vi hade liksom inte tillräkligt många vanliga julkort, så vi tänkte bara : " Aaa, men varför inte göra egna?"

Här är alla korten. Ser riktigt mysigt och juligt ut tycker jag.
Längtar tills jag får massa julkort :D

Nu lägger jag in närbilder på dom jag gjort. Skriv gärna en kommentar om vilken ni tycker är snyggas ;D


Nr.1


Nr.2


Nr.3


Nr.4


Nr.5

Ja, de var dom :) KOMMENTERA! tihi x)
Men nu ska jag gå iväg och käka lite marabou-choklad. Får avsluta inlägget med en liten bild hur det såg ut medans vi "pyssla". Bye bye!





Kommentarer
Postat av: maria

nr.3 för den fick jag :D

2008-12-17 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0