Eh, de är ju lucia på fredag ... :S

Okej, jag vet att det inte är lucia på fredag, utan på lördag. Men i skolan är de ju på fredag, och jag är med i niornas luciatåg. Så idag hade vi två timmars genrep i studiehallen. Haha, de låter ju SÅÅÅÅÅÅ ........... fint...
Men iallafall, på fredag då, ska vi vara i skolan klockan halv 8 -.- Snark! Men vi får ju iochförsig gå hem typ kl 10. :) Och sen är det helg! Yippie! :D Ska nog vara med Frida på fredag. Frida on Friday ;) Ska väl bli kul.

Idag hade vi även "dans" på gympan. De var ju dans, så jag behöver ju inte sätta sånna dära fjuttar ( " ) över, men alltså, vi dansa jenka, vals och bugg. Och med 9C. I slutet satt typ alla på bänkarna och vägrade att flytta på sig xD Vänster, vänster, höger, höger. Fram, bak, ett två tre.
Wow, de var så INTE kul!

Men drillshowen (som jag skrev om att jag skulle på igår) blev jättebra! :D Vi började med att den mellanstora fick visa en liten teater om en nissa som letade efter julen. Och så träffade nissan massa olika saker : En hundtant, en Rudolf, en snögubbe osv. Och tillslut hitta hon julen. A happy ending! Jepp jepp. Jag var berättare till denna lilla historia, bara för att jag har en sån fin röst! ;) NÄ, jag var för att jag ville, men jag har fin röst också! Sen iallafall, så fick dom minsta visa vad dom hade lärt sig på dom veckorna dom hade fått vara med :) Det var jag också med och höll i :)
Efter det kom den STORA FINALEN! Min grupp alltså, dom största. Vi släkte alla ljus i salen vi var i, och så hoppa vi fram bakom en skärm. Och så hade vi satt ljusslingor längst ut på knopparna! De blev skitafräckt! Och alla föräldrar och gubbarna i stadsmusikåren tyckte att vi var jättejätteduktiga! :D Sen fick vi som överraskning, träningsoveraller :D Prasselbyxor, T-shirt och en jacka som det står "Uddevalla stadsmusikkår med drillflickor" på xD Coolish!


Tänkte bara vis hur dimmigt det var idag. Syns inte så bra,
 men när man stog i trappuppgången i skolan så var det som
värsta mjölken över hela Uddevalla! :D



Se hur brun jag var!! Åhh, vill inte vara så här vinterblek som jag är nu!
Ge mig SOMMAR!! >:O

Men nu ska jag hitta på något annat, så todeloo!
/ellen :)

10 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
15 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Simone

HERREGUD :O din sötbanan ._. <333

2008-12-16 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0