I love Dr.Bombay

Nu sitter jag här, hemma i mitt kära rum, och är lite "nostalgisk". Jag vet inte om man kan kalla de så, men jag lyssnar iallafall på Dr.Bombay.

"One day when I got hungry I sold the wooden house. I had to visit uncle Gundij he is rich he's a taxidriverman. And I know that he will help me as much as he can. Calcutta - I am a taxi driver in. Calcutta - I drive my little taxi in. Calcutta - Taxi taxi taxi in. Calcutta - I am a taxidriver."


Mohaha! xD Jag och Julia började sjunga på sånna låtar förut när vi vänta på bussen, så jag var tvungen att lyssna på dom. Skivan ÄGER!! (L) Kärlek till den!

"Hurry hurry hurry. Buy my rice and curry. Buy my rice and curry. So hurry hurry hurry. Hurry hurry hurry. Buy my rice and curry. Buy one for two, special price for you. Curry nam nam Curry curry nam nam."


Glömde skriva igår att jag använde symaskinen jag ärvde från farmor för första gången igår. Hjälpte mamma att sy på gardinerna. Den var jätte dammig innuti (symaskinen alltså, inte gardinerna), så jag var tvungen att damma ur den. Sen funka den jättebra.

"I live in Tigerland I'm an indiana man. I used to walk around with a snake in my hand. Dr.Bombay is my name and my father has the same. But everything it changed here in tigerland."


Snart ska jag iväg ner till musikskolan och ha julavslutning med drillen, kul kul! Det kommer att bli en succé! :D
Jaja, men ha de gött, och dröm söta drömmar om mig, som Kalle gör xD (Orkar inte förklara!)
/ellen :)

"We are going on a safari. See the lions from my ferrari. Hope we do not get the malari. It's safari time."


11 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
16 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: victoria

Du ! Vi måste va lite nostalgiska på vårat nyår ! Hahaha :D <3

var ska vi fira det ngnstans ? =)

2008-12-08 @ 18:40:33
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0