Min klänning är färdig! :D

Japp, min klänning är färdig! :D Yippie, äntligen! Eller, tja, jag har inte hållt på med den SÅ länge, några veckor bara. Så, är ni alla välldigt spända över hur den ser ut nu då? ;)
Här är den då :D Så, vad tycks? Ursäkta bakrunden, mitt fina rum ;) Och så försökte jag kladda över lite, men det blev bara värre xD Men ni får nöja er med de. :) Så det så!

Iaf, idag var en vanlig skoldag. På gympan dansade vi, jag och Julia skratta så jag ramla omkull xD Sen var det SO, och jag, Julia och Linda spionerade på lärarna genom fönstrena. Busigt! x) Lunch, matte med Staffan (våran biologilärare). Fast Staffan ville inte ha matte så vi fick kolla på en biologifilm istället. "Livet, livet, livet, livet,livet,livet..."
Efter det var det syslöjd, där jag som sagt sydde på min klänning. Och dagen slutade med engelska, där vi inte gjorde särskilt mycket. Niklas skrev en pervers historia i min skrivbok. xD

Om några timmar, ska jag iväg och bowla med drillflickorna. Så jag får väl försöka värma upp höger tumme, långfinger och ringfinger. Tjingeling
/ ellen :)


4 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
9 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Janina

Aw, den blev ju jättefin, Ellen :D<3

2008-12-17 @ 09:05:34
Postat av: annafriberg

såg den i skolan, den va snygg (y) trodde du hade köpt den först :O! men ja såg att de va samma tyg som fanns i syslöjden så ja fatta att du hade gjort den! snygg va den iaf XD! :D

2008-12-20 @ 00:16:53
Postat av: Ellen

Tack så mkt :D Jag blev faktiskt ganska nöjd :)<3

2008-12-20 @ 15:25:40
URL: http://hasslooow.blogg.se/
Postat av: Frida<3

Superdupersöt :D

2008-12-22 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0