Min söndag:

Okej, jag ska berätta för er om min söndag.

Börja med att pappa väckte mig halv 10, men jag gick inte upp fören typ lite efter 10. Käka en clementin till frukost och gick och klädde på mig. Idag blev det lila strumpbyxor, svart midjekjol med rött bälte och en vit t-shirt :) Sen bar de av till kyrkan. Nä, min familj är inte sådana där som går i kyrkan varje söndag, utan det var mitt nyfödda kusinbarn som skulle döpas. Lille Bo Erik ... nånting... Laurell :) Jätteliten och söt (a)

Erik

Så var vi i kyrkan iaf, och vem träffar jag där, joo, min spanskalärare Elisabeth! :D Efter dopet åkte tjocka släkten (alltså inte tjocka "feta", utan tjocka "stora"... jaaa, du fattar) till det där röda huset bakom simhallen, och så fick man smörgåstårta och prinsesstårta :P Stötte på min spanskalärare ute i köket och försökte fjäska för bra betyg (inte för att jag inte redan har bra betyg i spanska ) , men hon berätta att hon redan satt betygen... Jaja.
Efter alla tårtor åkte jag och mamma hem till morfar och valparna för att 'föda' morfar med lite av den smarriga smörgåstårtan. Gosade med valparna (mormors valp och den hon passar denna veckan), och såg på när det såg ut som att dom skulle bita ihjäl varandra. xD

   
Banjo                 Benji                Banjo & Benji

Imorgon blir det skola igen, och betygen ska visst sättas av alla lärare imorgon eftermiddag. Nu får man se hur mycket poäng man har, och om man verkligen kommer in på programet man vill (om man ens vet vilken program man vill).
Nu ska jag snart se på Gossip Girl, så jag får väl avsluta lite 'klatschigt' med
XOXO ellen ;)


12 DAGAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
17 DAGAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: victoria

vackert vackert <3 våra betyg sattes idag :s AAAH !

2008-12-08 @ 18:38:36
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0