Näst sista dagen av 2008

Eftersom jag inte har något att göra nu, så tänkte jag att jag kasnke skulle utvärdera år 2008 :) Inte för att det är så himla mycket att utvärdera, men jag kan ju alltid försöka att hitta på saker. Har ju faktiskt min 365-dagars-dagbok att tjuvkika lite i för att komma på vad som egentligen hände 2008.

JANUARI. Hmm, första månaden 2008. Kommer inte ihåg att något speciellt hände (blädrar igenom dagboken). Jag och mamma var på musikalen Footloose i Göteborg. Den var ju... sådär. Höll på att dela ut reklam varje helg. Är så glad att jag slutade. Jag färgade underhåret på Julia blont. Haha, de var kul! xD Sen så fyllde ju mamma år också :)


FEBRUARI. Det hände verkligen inte mycket dom här månaderna. Inget intressant iallafall. Men jag får väl berätta om det ointressanta då ;) Slutaade med reklamutdelningen ;) Jag följde med Julia till gymmet någon dag. Vattenmassage <3 hihi. Sedan fyllde Julia år, och det blev barnkalas :P Alla hade feber och var sjuka, men vi hade kul ändå x) Sen efter det kalaset låg jag hemma och var sjuk i en vecka.


MARS. Mars var nästan ännu mer ointressant. I mitten av månaden åkte jag och mamma, och tjejorna i familjen till Jönköping och hälsade på min kusin Lisa. Sen var det ju påsk också iochförsej, som man spenderade med att lysna på dansband på Tanumstrand.


APRIL. Okej, det känns som att det nästan inte är någon ide att fortsätta skriva denna utvärderingen längre, Jag har ju för f*n inte gjort något i år xD Ingenting hände i april... -.-


MAJ. Drillspelningar, bla bla bla. Jag och Julia praoade på rådhuscafeét. Det var riktigt kul! :D Det var lixom det ända intressanta som hände i maj.


JUNI. Kroatien! :D 13 juni, buss hur länge som helst. Men det var kul x) Det var ju inte lika roligt när vi kom fram och jag fick reda på att min farmor hade dött, men jag lyckade allt ha kul resten av veckan iallafall.



JULI. Bästa månaden på hela året! Helt klart! 8-28 juli spenderades i underbara staden Barcelona! Även min födelsedag, 13 juli, firades där, med Julia, Linn och Simone på en parkbänk med punchglass xD Jag ska väl inte säga att jag lärde mig så himla mycket spanska på min språkresa till Spanien, men jag hade himlans kul! Harley Davidson- festivalen var alldeles unrbar, 10.000 motorcyklar som körde förbi våran balkong på min födelsedag. Barcelona-08 blir helt klart ett minne för livet! :D

      


AUGUSTI. Sommarlovet slutade (det var ju inte direkt något att jubla åt), och jag var helt plötsligt en av dom där stora 9:orna och äldst på skolan. Läskigt :S
Sen så blev det Finland med tjocka släkten. :)


SEPTEMBER. okej, september var visst lika dött som början av året...


OKTOBER. Hände inte mycket i oktober heller. Praoa på Siba. Sen på lovet kom Julia och Johanna, två tjejer jag träffa på språkresan! :D Riktigt kul var det!


NOVEMBER. Fick glasögon :P Trivs jättebra som tur var, och ni fattar inte vilken status jag fått på pga dom. Riktigt najs. Annars har inte mkt annat hänt, pappa fyllde år :)

DECEMBER. Årets sista månad. Denna månaden. Hmm... vad har hänt? Skolan som vanligt, sedan jullov. Som vanligt. Inget annat som har hänt. Förutom att jag har fått en ny tv, tihi xP


Jag förstår helt och hållet om ni inte orkar läsa hela, det står knappt något speciellt i texten. Men om ni har läst hela, tack :) Och jag är ledsen att jag slösat några minuter ur era liv på att ni läst denna onödiga text. :)

/ellen :)

Kommentarer
Postat av: madde

BARCELONA VAR BÄST!!!(L)

lalala:D

2009-01-02 @ 10:37:54
URL: http://lojander.blogg.se/
Postat av: Medina

väldigt intressant år. not :P

2009-01-02 @ 10:48:48
URL: http://atouchofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0