Sankta Lucia, ljusklara hägring...

Idag var det alltså luciatåg :) Själv var man bara vanlig, gammal  trist tärna xD Fast de var ändå bara 6 tärnor eller något, resten var tomtar. Förutom 2 som var änglar, och 2 som var snögubbar då ;)
Mamma skutsade (?) mig till skolan kvart över 7 imorse (!). Vi skulle vara i skolan halv 8. Sen så hade vi lite genrep, och så blev de föreställning för sexorna. Sen sjuorna, sedan niorna och sist åttorna. Lucian (Julia Selstad) fick massa med stearin i håret, man blir inte direkt avundsjuk. Jag fick inte ens lite stearin på handen, som vissa andra fick (a)

Så nu sittar man här i soffan och har tråkigt, klockan är snart 12 på dagen och jag har INGET att göra. Ahh, jag kom precis på en sak: det är bara en vacka kvar tills vi slutar skolan! YIPPIE! :D Men man får ju iochförsej betygen då "/ Oh no! Dom betygen man ska söka in på gymnasiet med också! GAAAH! x|

Alla mina kära läsare, ni har säkert märkt att jag har ändrat text-stil på min blogg. :) Satt och exprimenterade lite igår och kom fram till detta! (Jag vet, de märks knappt att jag bytat...)

Men nu ska jag dra mig upp till mitt rum och ladda ner lite filmer som jag och Frida ska se på. Om jag hinner ladda ner dom såklart.
Todeloloo / ellen :)

7 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
12 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: victoria

jag va också lussetågs-vandrare :D

2008-12-12 @ 15:07:21
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0