Snart nytt år :S

Jo du. Nu är det snart slut på år 2008. Jag tycker att 2008 har gått riktigt fort. Men det har vart ett kul år! Ett riktigt kul år! :D

Idag har jag en såndär slappdag (som om jag inte har det varje dag när det är lov). Sitter vid datan och kollar på tv samtidigt (är jag inte begåvad?), och jag älskar min nya tv! :D  Den är ganska annorlunda om man jämför med den andra jag hade. Detta är en LCD, min gamla var en stor,klumpig låda. Den nya är 22", den gamla var 14". Fast det dåliga med den nya är att den tar jättelång tid på sig att starta upp, hela 13 sekunder (ja, jag har tagit tiden). Men jag vänjer mig väl, förhoppningsvis.

Och min nya telefon gillar jag också :D En Kobra-telefon. För er som inte vet vad en kobra-telefon är, så är det en sån här:


Röd och fin :D Fast det är ingen som har ringt så att jag har kunnat prata i den... Men det dröjer nog inte länge tills jag får intviga den ;)

/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, cool telefon hörru ;)

2008-12-29 @ 11:30:02
URL: http://fridahjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, vilken underbar phone :D

2008-12-29 @ 13:31:58
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0