tredje dagen, tredje inlägget.

Mjoo då, jag börjar allt bli bättre på att blogga :) Kan väl tillochmed snart kalla mig för "aktiv bloggare". Eller inte.

Idag har de då varit studiedag, HÄRLIGT! Har bara slappat hela dagen. Borde egentligen läst på spanskan... Men ni vet. När man väl suttit sig framför datan är det svårt att släppa den ;) Men jag ska nog snart börja läsa, medans jag kollar på tv. Jag kommer vara SÅÅÅ koncentrerad xD Men jag hinner läa på lite innan skolan imorron också, börjar inte förens 10.20 :D Så jag hinner nog få in en del iallafall.

Idag har jag alltså inte gjort mycket alls. Suttit och lyssnat på Timbuktu hela dagen. Han är ju sketa bra! Jag gillar't!
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Det är ju "Vänner" nu, det får man ju inte missa!

Puss och Kram
/ ellen :)


Saknar sommaren :(

16 DAGAR KVAR TILL SKOLAN SLUTAR!
21 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Christina

Härlig bild :)

2008-12-03 @ 20:49:20
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0