Vad är de för kul med att sätta på brandlamret?!

Dagens stora händelse: Hela två brandbilar kom till ramnerödskolan! Helt otroligt.! Bara för att några små skitungar tycker att de e så himlans kul att sätta igång brandlarmet. Jag fattar inte de roliga i det? Jag vill inte låta som en irriterande gammal surtant eller något, men ärligt talat? Vi fick fan stå ute på fotbollsplanen i minusgrader. De snöade på oss, och vissa underhöll sig med att kasta snöbollar -.- Jäääääätteeeekul! Fast jag och Julia försökte hålla oss varma genom att hoppa runt och sjunga små grodorna, men våran klassföreståndare blev förbannad och skällde på oss..
Självklart var de ingen brand. Fast de var nog ändå första gången någon satte på brandlarmet denna terminen. Vi har haft en brandövning, men de räknas ju inte.
Förra året var det folk som satte på brandlarmet hela tiden. En gång i veckan typ. Och hen gång rök de köket, så brandlarmet gick igång...

Men nu ska jag gå och sätte mig i ett hörn och sura litegrann.
/ ellen >:(

9 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
14 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0