Vem älskar inte inställda lektioner?

Fatta vilken underbar torsdag det här är! Började med en sovmorgon, skolan började inte förens 10.20. Skolan började alltså med spanska, där vi inte gjorde mycket alls. Lärde oss jul-ord. Sen kom ju jag, geniet själv, på att jag glömde min stickning hemma -.- Jag håller på att sticka  en halsduk i syslöjden, och så har jag syslöjd idag. Vi hade en timmas lunchrast, så jag tänkte att jag fick skynda mig med bussen och sen skulle jag åka tillbaka snabbt.
Men som tur var så gick jag till matsalen först, och då fick jag reda på att vi hade inställd idrott. Det betyder: 2 timmars rast. Så de blev direkt hem till dator :)

Nu ska jag alltså bara tillbaka till skolan för 2 timmars syslöjd, yippie! Ska sitta och sticka hela tiden, så mysigt!

Tjingeling!
/ ellen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0