Andra världskriget.

Hallejsan hojsan! (eller nåt...)

Är det något som vet hur man får över Word (skrivprogrammet) på en dator? Jag har en inlämning som ska vara inne imorron, och jag behöver programmet! GAAH, desperat!

Iaf, borde väl egentligen skriva på den dära inlämningen (som är SO och handlar om andra världskriget) istället för att sitta här och skriva på min blogg... Men men, jag ska väl inte skriva SÅÅÅ mycket här.

Idag hade vi biologiprov sista lektionen. Sexualkunskap ;) Det gick nog ganska bra tror jag. Fast jag brukar alltid få mindre poäng än vad jag tror att jag ska få, men vi får se. Den här gången är det kanske annorlunda ;D
Vi hade även förra årets nationella prov idag på svenskan. Det var ganska lätt.

Nä, men nu kommer jag verkligen intte på något att skriva. Hmmm... något speciellt som hänt idag?   Nää.
Förutom att jag och Julia höll på att skratta ihjäl oss på gympan för att alla såg så himlans roliga ut. Och, en annan sak som hände idag var att vi hade David som vikarie i engelska. Och typ alla tjejer på skolan är kära i honom, plus att han är min granne som jag känt så länge jag kan komma ihåg xD

Men nu ska jag studera, duktig som jag är, adjökens! :D

/ elleN (a)

Kommentarer
Postat av: Julia Medina

ja har en word skiva som man kan installera på datan :D

2008-11-19 @ 07:33:50
URL: http://me-fucking-dina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0