Typ, lixom, hallå?*

Så, Fredrik, nöjd nu? Här får du en liten uppdatering på min superfina blogg :D

Första veckan med glasögon, alla tycker att jag är så himla cool! Och det är jag ju också ;)

Imorron är en sån himla skön dag. Lediga från skolan. Fast , aaa, lärarna säger ju inte att vi är lediga. Vi har fått uppgifter, i typ hemkunskap (även fast vi inte har de i nian), svenska, idrott och något mer.

Annars har de ju hänt lite andra saker denna veckan. Vi fick reda på förra veckan att vi skulle få byta schema denna veckan, och hela klassen blev helt till sig. Men de visade sig att det inte var så mycket ändrat, bara några lektioner. Och att vi varannan torsdag börjar 10.20 :D Nä, man ska inte klaga ;)
Men i måndags på gympan, skadade jag min dumma stortå. Vet ej vad som hänt med den, men jag har fortfarande väldigt ont (och idag är det torsdag). Igår var tån jättesvullen, värsta korven som satt fast på foten, och jag kunde inte röra på den. Börjar bli bättre tror jag... kanske..
Slapp iallafall vara med på gympan idag och i tisdags på grund av den :) Som jag sa här ovan, man ska inte klaga.

Hmm, vad ska jag skriva nu då? Jo, det är sån här "öppet hus" på gymnasiet på lördag. Fast jag vet inte om jag ska gå... för jag vet inte vilket program jag är intresserad av, så jag vet ju inte vart jag ska gå xD Har fortfarande inte besstämt mig vart jag vill gå nästa år, och de börjar ju dra ihop sig till att man ska välja.

Men nu har jag inget mer att berätta, så.. Ha de gött ;) / elleN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0