Hur svårt kan de va att koppla ihop en stereo?

Halli hallå!

Nu har ju min praovecka på Siba börjat. Riktigt kul faktiskt.
I måndags fick jag vara på lagret hela dan. Fick packa ner , jag vet inte hur många, skaker i olika lådor, som sedan ska skickas till folk som beställt de från internet,


Här är då lagret som jag var på. Ser ut som... ett lager..

Idag fick jag istället vara ute i butiken. Fick i uppdrag att koppla ihop en steroe. Du vet, en sån som står ute i butiken som man kan testa. Jag tänkte liksom, hur svår kan de va? Man läser ju bara bruksanvisningen! Och så öppna jag lådan....
Jag fatta inte språket i bruksanvisningen (ja, de stog på svenska, men jag menar teknik-språket). Men jag kopplade in högtalarna i självaste stereon och sånt. Sen satt jag och stirra på bruksanvisningen i en halvtimma. Sen kom en av dom som jobbar där och sa att jag nog inte behövde koppla i mer saker -.-

Sen gick jag bara runt i flera timmar eftersom att det inte fanns något att göra.

Men nu orkar jag inte skriva mer, har så himla ont i huvvet. Tror att jag börjar se dåligt "/ Får nog gå och testa synen nån dag. Men iaf, ha de gött, Gbg på lördag ;P

// Ellen H :D

Kommentarer
Postat av: Freidrich

hur mycket snodde du ? ;) köpa billigt? (A)

2008-11-09 @ 02:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0