sovmornar <3

Halli hallå! :D

Jag vill bara säga att jag älskar lov! SOVMORNAR! <3

Lovet började riktigt bra i lördags när jag och Julia åkte till GBG och shoppade. Träffade Linn <3 Gick runt och kolla i affärer, blev av med en del pengar... :S
Sen åkte Linn iväg för att byta om hos sin moster eller nåt, och då gick jag och Julia till tågstationen och mötte upp Johanna från Mora och Julia.Vh från Stockholm. Sen gick vi till McDonalds och käka, sen blev det toaletterna :) smink, smink, smink...
Sen drog vi till Lisebergshallen, där de va reunionparty... trevligt trevligt!
Sen följde Johanna med hem till mig, och Julia.Vh hem till Julia.
Söndagen blev det bowlinghallen, och sen bio, HSM3 "/ Dom andra tvinga mig att gå -.- hahah!

Måndagen blev det discobowling och bakning hemma hos mig. Sen blev det även lite monopolspel x) Jag och Julia förlora :( Sen på tsidagen åkte vi ner till staden och shoppa. Vid 17-tiden åkte Julia.Vh och Julia vidare till Stockholm, och jag åkte hemmåt.
Väl hemma hade vi besök av mormor, morfar och lille gullevalpen Banjo :) Sen kom även moster Katarina, Kristian och Oskar.

Idag då (torsdag) åkte jag ivåg till musikskolan för vi hade "prova på" på drillen. En kom xD Men det hade varit ganska många där i tisdags, så de var ju bra iaf :) Sen åkte jag och pappa iväg till Herrestad resturangen och käka.
Och snart ska jag och mamma iväg på något ljusparty hemma hos min moster. Får väl se hur de blir... :)

Ha de göttans / elleN


Dom andra mobba mig på spårvagnen så jag fick sitta själv. :'(


Julia Von Heijne och Johanna Axelsson :D


Jag och Julia. Jag gillar bilden så mkt så jag tyckte nästan att jag var
tvungen att lägga upp den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0