Stolt :D

Hej svej!

Heheh, idag är jag värsta stolt över att jag för typ två dagar sedan hade hela 6 st besökare på min blogg!
Hahah, ja, jag blir lätt glad ;)

Och SImone, om du läser detta, tack för dom fina komentarerna, du är underbar! <3

Eh, heheh, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Allt som är i mitt huvud just nu är att jag borde köpa en ny fondation. Jag låter som värsta bimbon ju! :D Men alltså, ärligt talat, jag måste tappat mycket av min solbränna i ansiktet, för den fondationen jag har nu är lite för mörk. Men det var den inte för några veckor sen! Fy , vad jag hatar smink. Det vore bättre om alla gick runt nakna och ingen brydde sig om utseendet och sånt. Tja, livet kan vara hårt ibland...

Just nu borde jag egentligen läsa på biologin, men vem orkar?! Trodde att vi hade matteläxa tills imorron, men så sa några att den var tills på fredag istället :O Dom sa något om att det hade stått på tavlan. Men vem kollar ordentligt där egentligen? Inte jag iallafall ;D Sen så har jag inga läxor tills på torsdag, det är himla skönt! Fast sen så kommer spanskaprovet på fredag :S Oh no!
Jaja, det går väl bra...

Och så kommer Linn på fredag också! :D Yippie! Har inte sett henne sen på flygplatsen efter Barcelona... Saknar henne! Men jag kan kanske inte träffa henne på fredag, för Frida och hennes familj kommer hem till oss :) Och dom kan jag ju inte svika ;) Men jag får väl träffa Linn på lördag istället..

Nä, men nu ska jag vara lite redig och läsa i biologiboken, iallafall kolla på bilderna ;)

Hej o hå! // Ellen -.-



Att man kan vara så ful -.-
Varför lägger jag bara upp egobilder??



Kommentarer
Postat av: Anonym

du äe jättevacker människa!!! D: <33 / simonesaken från Barcelona

2008-11-08 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0