Tårtkalas! :D


Halli hallå!

Jag är såååå himlans trött idag! Vart i skolan, fattar inte hur jag egentligen orkar... Började denna härliga skoldagen med matte -.- Sen blev det spanskaprov -.- Fast det gick nog ganska bra ändå... får jag hoppas...
Sen hade vi biologi, Staffan visade kvinnans underliv med overheaden över en hel vägg, och min klass blev helt galen. Så höll Staffan på i typ 20 minuter med att skälla ut min klass, eftersom att vi är lite tröga och aldrig kan hålla tyst.
Sen blev det lunch, sprödbakad fisk och potatis. Aja, sen blev det uppehållsrummet i typ 10 minuter för sen hade vi svenska. Vi håller på med att skriva deckare (fast vi har inte börjat skriva ännu). Men jag har kommit på vad mitt offer ska heta: Han heter Bernt, och är biblotikarie och han har skägg x] Han har en fru som heter Gull-Britt och en adopterad koreansk unge som heter Maj, som har en docka som heter Julia. Och dektektiven i min deckare heter Bert Thorbjörnsson. Den kan faktiskt bli riktigt bra! :D
Efter svenskan hade vi iallafall SO, fortsatte kolla på en film om Stalin. Sen fick hela klassen gå ner till matsalen och käka tårta eftersom att våran skola visst fyller 40 år idag. :D Mums! Sen slutade vi och nu sitter jag här :)

Och för dom som bryr sig, så har jag fått en stor, ond finne på halsen! Aaaaoooo! :'/
Bara så ni vet ...

Idag kommer Linn också :D Fast jag får träffa henne först imorron... Tillsammans med Oskar och Niclas. Dom verkar ha sett fram i mot detta i flera veckor x) Vi får väl se vad vi hittar på... ;D

Jag har fått photoshop igen, och jag är jätteglad! :D Inte för att jag är så bra på det, men vadå då?? Det skiter la jag i ;)



Före...


...


...klar! :D

Men nu ska jag gå och duscha, för sen kommer familjen Janson. :)

Bajs bajs!  < 3
/Ellen :)

Kommentarer
Postat av: Ellens lilla pernilla <3

haha jag va med å gjorde tårtorna =) 32 gjorde vi sammlnlagt. vi va ju tillå me med i tidningen dan efter. haha hata den bilden x):D jag överlever väl x) <3<3

2008-10-11 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0