Studiedag! :D

Idag är det studiedag, så himla skönt! Vem orkar med skolan egentligen? Jag tycker att det är snällt av lärarna att iallafall unna oss en ledig dag...

Var inte i skolan igår heller, hade så himla ont i ryggen. Jag gick liksom ur sängen, men där tog det liksom stopp. Kunde inte röra mig, andas eller någonting utan att det gjorde så in i helvete ont. Så jag fick gå och lägga mig igen. Så där låg jag i min säng och stirrade upp i taket (det gjorfe inte så ont när jag inte rörde mig). Efter ett tag vågade jag resa på mig och gå ner för trappan och sätta mig i soffan, och med täcket upp över öronen satt jag och kollade på film hela dagen. Först blev det någon film som hette "Stormbraker" eller något sånt (la inte namnet på minnet), som handlade om en ny slags data som skulle släppa ut ett virus som skulle döda alla skolbarn. Den var faktiskt ganska bra :D Sen såg jag en tecknad/animerad film som hette "Bondgården", där en ko var tvungen att ta lite mer ansvar. Sen blev det en drama, "Huset vid sjön" som handlade om en brevlåda som skickade brev genom tiden, sedan såg jag "På andra sidan häcken", den är SÅ GULLIG! "But I love cookies ...", NAAAAW! Sen såg jag "snakes on a plane" också, och nu är man ju nästan flygrädd. Men ofta att det kommer in flera hundra giftormar på ett flygplan.

Ja, det var min dag igår, intressant va? ;) Det var iallafall mysigt att gå runt i pjamas hela dagen!

Men nu ska jag försöka leta upp usb-sladden till min mobil (hur kommer det sig att jag alltid tappar bort den?!) och så fick jag helt plötsligt för mig att jag vill göra iordning i min bokhylla! Vi får väl se hur detta slutar ... Ha de gött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0