Lördag, 090425

Godagens mitt herrskap, hur står det till idag då?
Idag har jag varit nere på Uddevalla stads "Vår Kick-off", där jag drillade. Var typ bara gamla gubbar och tanter där, och småbarn...
Efter spelningen åkte jag och mamma ut till torp. Fick mig 2 par nya byxor, en kjol och ett par träskor. :) Älskar träskorna, dom är underbara! :D

Just nu håller jag på att städa mitt rum, det är ju LAGOM ROLIGT! Om ca 2 timmar kommer familjen Janson hit på middag. Det blir mina och mammas goda dumlekakor till efterrätt :P


Kommentarer
Postat av: victoria

naaajsaste skorna ! Posta mej ngra dumlekakor? (a'



Mn du har rätt, vi måste ses ngn dag! :)<3

2009-04-26 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0