Måndag, 090427

Åh, jag är så trött på att vara pollenallergisk! Idag på gympan hade vi Beep-test, vilket är det värsta på denna jord (okej, jag kanske överdriver lite), och mitt i allt springande blir jag jätteanfådd (jag brukar iochförsej bli lätt anfådd när jag springer, efter som att jag har så jädrans dålig kondition eftersom att jag aldrig tränar, men nu fick jag det mycket lättare!). Så jag fick avbryta tidigare än vad jag bruka...
Sen kände jag av det igen när jag gick hem. Jag blev jätteanfådd (och DET brukar jag inte bli när jag går hem), och fick lite svårt att andas. Kunde inte ta riktigt djupa andetag, det tog lixom stopp. Fy fasiken.

Annars idag så har det inte hänt så mycket. Jag, Julia och Maria skrämde typ ihjäl en lärare... Samtidigt som han typ skrämde ihjäl mig xD Sen hade vi en föreläsning med en tandsköterska som prata om karies och sånt, så vi slapp engelskan :D

Nu ska jag kolla runt lite på internet om jag hittar en sån där ritplatta till datorn, skulle verkligen vilja ha en sån! Börjar redan skriva på min önskelista :P Det är ju faktiskt bara..............hmmm...... 2½ månad kvar tills jag fyller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0