Onsdag. 090429

Halloj, ni har väl inte missat Norges bidrag till Eurovision Song Contest? Alexander Rybak med låten Fairytale.



Jag tycker att den är riktigt härlig! Radion spelar den riktigt mycket just nu, och kommer säker att "spela sönder" låten, om ni förstår vad jag menar. Fast jag kollade på hans liveframträdande på youtube, och den lät inte alls lika bra som den man hör på radio, och här över. Undra om dom har ändrat hans röst mycket i inspelningarna? Det är ju rejält dåligt isåfall!
Själv har jag inte sett programmet "inför Eurovision Song Contest", eftersom att det går på SVT1 kl.20.00 varje måndag, och jag tränar drill mellan 19-21 varje måndag. Men jag kollar runt lite på youtube nu och kollar in dom olika bidragen, och Montenegros bidrag är ju helt enkelt för kasst! Sånna dåliga rim! "Just get out of my, out of my, out of my head. Just get out of my, out of my, out of my bed". Jag menar, HALLÅ? Är det verkligen någon som tycker att det är både bra och underhållande att sitta och lyssna på en tjej (som föresten inte kan sjunga rent) som sjunger dessa orden!

Finns även massa andra låtar som man undrar "Hur tänkte dom?" . T.ex. Armaniens (?) låt "Jan Jan", med Inga & Anush xD Det kan inte var kul att heta Anush!
Däremot bjuder Andorra på en riktigt härlig tuggummi-pop. Den känns väldigt... sommar, glass i solskenet, bara fötter i gräset. Ah, underbart!

MONTENEGRO - Andrea Demirovic - Just get out of my life
ARMANIEN - Inga & Anush - Jan Jan
ANDORRA - Susanna Georgi - La teve decisió

Vanlig dag i skolan idag. Har inte hänt så mycket, jag hade muntliga nationella i svenska, det gick bra.

Kommentarer
Postat av: Victoria Boysen

Hejsan! Vad roligt att du är nybörjare på att teckna/måla! Spännande! Övning ger färdighet. Börja med små motiv så går det fortare att se resultatet. Sen är det bara att jobba på större ytor. Eller så gör du bara som du känner :)

2009-04-30 @ 09:44:59
URL: http://boysenillustration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0