Påsklov och "hår"

Äntligen! Äntligen är det påsklov! Så himla skönt!! :D Långa sovmornar, sena kvällar :) ah. det är livet de du ;D

Hann/orkade inte skriva något inlägg igår, eftersom att jag och mamma var "barmvakt" åt morfar igår kväll :) Mormor skulle iväg och äta middag med några gamla vänner, och morfar behövde någon att vara med. Plus att mormor har ju sin hund Banjo, och denna veckan passa hon även Banjo's bror och mamma. Så 3 hundar fick vi passa också. Men det var mysigt. Hundarna; Banjo, Bella och Benji/Tottis (vet inte om dom har något riktigt fast namn på han ännu...) var jättegulliga och sprang runt och lekte och brottades typ hela tiden. Fast dom blev lite oroliga när mormor hade gott, dom satt i hallen och nedanför ytterdörren typ halva kvällen.
Det var även lärorikt att gå ut med 3 hundar samtidigt. Mamma tog Bella (som är den lugna mamman) medans jag tog Banjo och Tottis (som är dom små nyfikna, busiga valparna). Haha, det var en upplevelese :D

Idag ska jag, Julia och Linnea på Hair-musikalen, igen :) Jag tror den blir lite bättre idag, för idag vill ju alla som är där, vara där. När vi var där med skolan så fick vi ju gå dit gratis och jag tror inte att det var så många som njöt av showen. Så jag är helt säker på att den blir bättre idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0