(Skär)Torsdag, 090409

Sitter och kollar på "Rädda Willy", och jag blir så himla irriterad på alla dom småungarna som står och slår på rutorna när Willy ska uppträda! Tröga ungar!!! Stackars Willy... :(
Ja, jag kanske överdriver lite, men det är sådana saker man blir irriterad över när man inte har något annat att göra! :)

Gårdagen var rolig. Käkade tacos, som jag, mästerkocken, tillagade :) Sen kollade vi även på Bröderna lejonhjärta, och Rasmus på luffen. Eller, jag, Julia och Frida kollade på Rasmus på luffen. Linn, Linnea och Niklas kollade på hockeyn. Linn blev riktigt förtvivlad när HV 71 förlorade. Haha!
Och på tal om ingenting, ni har väl sett Bröderna Lejonhjärta (eller lejonhjärna som Frida säger xD)? Och ni har säkert lagt märke till att det är riktigt dåliga specialeffekter? Men har ni sett att när Jonathan puttar stenen över Katla så att hon dör, så är Skorpan och Jonathan små dockor? Det är sant! När dom zoomar ut och visar hur stenen drar ner Katla i det äckliga vattnet, så är människorna bara små dockor, sånna man hade i dockhus när man var liten! Det ser helt sjukt ut! Haha!

Nu ska jag koncentrera mig lite på filmen, Willy håller precis på att bli räddad, samtidigt som hans basäng snabbt töms med vatten. Det är riktigt spännande! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0