Tisdag, 090407

Jag hade en sån knäpp dröm inatt. Jag drömde att jag gick in i en hiss, som bara gick till 3 våningar. Fast innuti fanns det knappar till 6 våningar.. Aja, och sen så åkte hissen jättefort, så när den åkte neråt så lyfte man nästan ifrån marken! Och den bara åkte och åkte och åkte, den stanna aldrig!  Så jag tryckte på nödsignalen som är i hissen, men inget hände. Sen drog jag i någon spak och flög ut ur hissen! Haha, aa, det är roligt att komma ihåg drömmar när man vaknar.

Idag hade jag tänkt att jag skulle överraska mamma och pappa med att diska :) Iochförsej så har dom kanske räknat med att jag ska göra det, men dom har inte sagt något. Så dom kommer säkert bli överraskade över att jag diskat utan att bli tillsagd :)
Sen har jag även lust att baka brownies. Ska kolla om jag har alla ingredienser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0