Tisdag, 090414

God eftermiddag, mina damer och herrar! :)
Hur mår alla efter den långa påskledigheten? Själv mår man ganska bra, lite segt var det allt att gå tilllbaka till skolan :/ Ändå var det en rätt så lugn dag. Vi började med en timma i simhallen, fick testa på livräddning och simma under vattnet. Jag får typ panik under vatten, när jag är påväg att simma upp så tänker jag "nämen, jag är snart uppe vid ytan", men ytan kommer ju aldrig!  En gång idag så trodde jag att att jag hade kommit upp till ytan, fast jag inte hade det, och så började jag andas! Haha! Det blev ju inte direkt lyckat! xD

Resten av dagen blev ganska lugn. Kände mig helt tom i huvudet hela dagen, glömde massa saker hela tiden och hade svårt att koncentrera mig.

Ikväll börjar "Ugly Betty", det missar ni väl ändå inte? ;)



Kommentarer
Postat av: madde

HIHI !

du fattade hur man gjorde (:

2009-04-14 @ 16:43:27
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0