Tisdag, 090428

Jag kanske kommer få MVG i engelska. Jag är glad! :D Hoppas hoppas hoppas att jag kommer få MVG :D Min lärare sa ju faktiskt att jag skulle kunna nå det på de här 6 veckorna som är kvar.
 Fatta, det är bara ca 6 veckor kvar tills jag slutar skolan. Tills jag slutar 9:an. Tills jag slutar på Ramneröd. Tills jag slutar GRUNDSKOLAN! Det är galet! Jag kan tillochmed erkänna att jag kommer att sakna min klass. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga när vi gick i sjuan. Men det är sant! Jag kommer att sakna dom! Kanske inte alla, men dom flesta. Kommer ju bara gå tillsammans med en till ifrån min klass vad jag vet. Om vi ens kommer i samma klass.
Så jag kommer helt klart sakna klassen. Nu har man ju även blivit ganska bra kompis med dom flesta, vi känner varandra nu! Och så ska vi ... splittras. Känns lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: Freddan

naaw :)

2009-04-29 @ 14:42:17
Postat av: madde

känner igen detdär! (:

jag känner med att jag kommer att sakna min klass, efter tre år , och jag ska inte gå med en enda på gymnasiet sen ..

Men det kommer bli så sjukt kul att sluta , att lämna alltihop ändå (:

Och jag längtar sönder i sommarlovet.

& GRATTIS till MVG ! :D

<3

2009-04-29 @ 20:13:55
URL: http://lojander.blogg.se/
Postat av: annafriberg

det känns faktikst lite konstigt :o liksom jag trodde inte heller de, men vissa kommer jag sakna mer än vad jag trodde!

2009-04-30 @ 12:58:38
URL: http://annafrajberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0