Torsdag, 090416

Hallej halloj! :D
Äntligen torsdag, det betyder att det är fredag imorgon. Och sen är det helg! Gött gött i gött gött!
Dagen har varit helt okej. Började med livskunskap, tråkigt som vanligt. Spanska, där jag satt helt ensam efter som Julia var ledig idag :( Fast jag fick gjort mycket, även fast vi hade vikarie ;)

Efter lunch hade vi bild, jag började måla med akvarell, och tycker själv att jag förstörde hela min bild :/ Jag tycker att det blir mycket snyggare med bara en blyerts-målning. Men men, vill man försöka få högre betyg så får man göra sådana uppofringar (?).
Sen hade jag syslöjd, där jag håller på med ett par jeansshorts, men min symaskin gick typ sönder, så det gick inte så bra.

Förlåt att jag tråkar ut alla med min oerhört tråkiga skoldag. Verkligen, förlåt! Det är bara det att jag inte har något annat intressant att skriva.

Resultatet av gårdagens tv-torka. Det är kul att måla :) och det är kul att greja lite i photoshop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0