Vanessa Paradis

Nu är spelningen över, det gick ganska bra. Jag var grymt nervös inför att göra vårat nya program till Sahara hotnight's låt "Cheek to Cheek" som vi ar fått stadmusikkåren att spela :P Men den gick bra. Tappade bort mig på några ställen, men herregud, jag är ju inte van att göra den ännu! Det gjorde det ju inte bättre att Selena kom upp till mig innan och sa att hon skulle ta massa kort och sånt.. :S

Påväg hem så spelade dom en Vanessa Paradis-låt på radion, och jag har faktiskt aldrig hört en låt med henne. Jag vet ju vem hon är, hon är ju förfasiken tillsammans med Johnny Depp. Men hennes låt var riktigt härlig. Borde börja lyssna på henne... :)



Fast nu när jag kollar runt på youtube efter hennes låtar, så har jag faktiskt hört en låt med henne, "Be my Baby", den är ju jättekänd! Fast jag hade inte en aning om att det var hon som sjöng den!


Vanessa Paradis - Joe le taxi


Vanessa Paradis - Be my baby



Vanessa Paradis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0