Äntligen fredag!

Alltså, jag har gått i skolan i 3 dagar, och är redan trött! Vi har ju ens inte gjort något i skolan!
Fast inatt har jag inte sovit så bra, så det kan ju ha något med det att göra.

Idag har fick vi äntligen gå runt och se på dom olika inriktningarna på mediaproggramet. Jag är helt osäker på vad jag ska välja för två inriktningar i 2:an. Ingen aning!
Efter lunch hade vi ett såkallat "mingel" (efter den jättelånga rasten då såklart, då jag och Emma satt och inte gjorde något), då alla som går på media skulle "leka". Vi var med i början, men så övergav min och Emmas grupp oss, så vi var inte med på resten.
Fast sen var det lottning av några ballonger vi fick igår, och då vann jag och Emma biobiljetter, haha! Lite gulligt det som stog på dom också...


Eh, okej. God jul och gott nytt år på er också... :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha! Jul?:)



Är du sugen på en ny design? Hör av dig till min epost=) tar endast 100kronor för en HEL design.

2009-08-21 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0