Creamy

 
Det är säkert ingen annan än jag och Julia som kommer ihåg dom här, men det är iallafall Creamy. Jag kommer ihåg att jag älskade dom när jag var liten, och jag har faktiskt deras skiva, som jag verkligen lyssnade på som en galning i 6 - 7-årsåldern. Så jädrans underbara! Låter över var med i filmen "Hjälp jag är en fisk!". Jag har för mig att den hette så iallafall. Enjoy!


Detta var "I do I do I do". Jag och Julia dansade till den på fritids inför alla andra där kommer jag ihåg. Vi hoppade på ett och samma ställe genom hela låten, och hade alltid jätteont i magen efteråt. Men jag kommer även ihåg att våra fritidsfröknar var riktigt stolta över oss. We were born to be stars, lixom! ;D


Och så denna underbara låt, med den oerhört underhållande texten. Känns så jädrans 90-tal, tycker inte ni?

"What if I was on TV
Would you give your love to me?"

BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0