Datan är inne och igång!

Nu är den nya datorn på plats och funkar som smort (?). Säger man verkligen så; "som smort"? Jaja...
Datan har i och för sig (är det ett ord eller flera?) varit på plats sen typ klockan 8, men så var man tvungen att bränna ner några saker på skivor, och det tog ungefär 3 timmar (!). Men nu är det brännt, och imorgon ska jag sätta igång och ladda ner alla program som jag hade på den gamla datorn, och självklart installera the sims 3.
Sen ska jag nog till torp med Victoria imorgonbitti också. Och så ska jag börja packa inför Mora, och tvätta kläder. Fullt upp imorgon alltså, tror inte jag hinner med allt. Iochförsej (nå, ett eller flera ord?) så kan ju datan vänta några dagar med att få sina program installerade. Jag tror allt att den klarar det ;)

Nu blir det sängen för min del. Håller ju fortfarande på med min tegelsten till bok, bara halva kvar. Måste jobba på! Puss, och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0