Hemma från varberg

Jag har varit i Varberg sedan i fredags, men nu är jag hemma!
I fredags hände inte så mycket, åkte som sagt till Varberg, och träffa Frida, Sara, Emil, Isak och Matilda. Och alla vuxna såklart! Vi bara tog det lungt och slappa.
Lördagen, igår, åkte vi in till Falkenberg som vi gör varje år. Det blev Vallarnas och "Virus i Bataljonen". Och just den föreställningen vi var på blev tv-filmad! :D Så det var tv-kameror överallt, så vi får väl se om vi syns på tv4 när den visas där nästa år!

Sen blev det hem till familjen Johansson igen, för mat och kuligheter. Vi "barn" spelade "Med andra ord". Det vär minst sagt underhållande. Sen när jag och Sara skulle sova var det lite problem med att få upp Karl-Inge ifrån golvet. Gud vad vi skratta!

Nu är jag iallafall hemma igen, och ska börja planera inför fredagen, då jag faktiskt åker till Mora! :D


Kommentarer
Postat av: Frida<3

du berättade aldrig karl-inge historien för mig x) jag ville ju veta x)

2009-08-04 @ 01:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0