Mätt i magen

Nu har jag ätit, gott med pastagratäng! :P
Tänkte att jag skulle lägga upp Mora-bilderna, men orkar inte.. Haha! Lägger iställer upp lite bilder ifrån Göteborg. Nu blir det sims! ;D


Sarah Dawn Finer <3

Melody Club, underbara var dom! :D

Agnes. Ja, bilden är tagen på storbildsskärmen, för alla bilder jag tog på henne på scenen blev suddiga.

Alcazar. Och det lät så himla "playback" det dom sjöng, men dom var duktiga på att dansa/hoppa.

Detta var då den enda hyffsiga bild jag fick på EMD. Alla andra var mycket mer suddiga. Men jädrar vad alla tjejer (och många killar också) i publiken skrek så fort någon sa EMD. Och där stod jag och Julia, mitt i allt det, och höll för öronen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0