Min påse bara försvann!

Nu är jag hemma ifrån torp. Eller, jag kom hem för typ en timma sedan, men jag var tvungen att häänga upp tvätt innan mamma och pappa kom hem. Rolig historia där va, imorse så satte pappa på en maskin med tvätt innan dom åkte till Lysekil, och så sa han och mamma till mig att hänga upp dom kläderna när maskinen var färdig och tvätta så många tvättar jag hann.
Så gick maskinen, och gick och gick, tills klockan var 13.00 och den fortfarande höll på. Självklart blev jag stressad eftersom att jag skulle ta bussen 13.12! Fem över ett blev maskinen färdig, och jag slängde ut kläderna och slängde in nästa hög med kläder i maskinen och startade den. Men självklart så hann jag inte hänga upp alla dom kläderna som var färdigtvättade eftersom att bussen skulle om 5 minuter! Så jag la bara de våta kläderna i en bajla, och hoppades på att det inte skulle börja mögla eller lukta dåligt innan jag eller mina föräldrar kom hem.
Men mamma och pappa hade ju inte kommit hem då när jag kom hem för en timma sedan, så jag fick ju springa ut på baksidan och hänga upp dom, ta ut kläderna ur maskinen och hänga upp dom också, och slänga in ännu mer kläder i maskinen. Puh! Men nu är iallafall allt på sin plats! :D

Torp var iallafall roligt, alltid lika kul att träffa Victoria! :D Och det var typ inga folk alls där, kan bero på det underbara vädret som helt plötsligt har kommit... Fast det var ovanligt många snygga killar där ute, som jag och Victoria fick spionerat på ;)
Vad jag köpte då: Två "hinkar" med pärlor och pärlplattor. Jag har fått massa ideer om hur jag kan göra typ smycken och sånt, så vi får väl se hur det går med det.
Sen köpte jag även en orange "gummiarbandklocka". Eller vad man nu ska kalla det. Fin var den iallafall, fast lite stor :/ Sen var det ju så oturligt att jag köpte ett lila nagellack och en vit eyeliner på H&M, men helt plötsligt var påsen borta! Jag måste ha tappat den eller lagt den någonstans. Eller så har någon tagit den, men sånt känner man väl? Och vem skulle ta ett litet nagellack och en eyeliner? Den är borta iallafall, och jag slösa 80 kr på ingenting :(


Victoria lämnar ett märke efter sig inne på Panduro.

Ett par skor på DinSko som jag jättejättejättegärna vill ha, hade lite beslutsångest där om jag skulle köpa dom eller ej, men när skulle jag använda dom lixom? Väldiggt snygga var dom iallafall, men kanske inte 600:- för något man använder typ 2 gånger...

Jag och Victoria. Bilden gick visst inte att vända.. :/ Visst är vi snygga? ;)


Nu ska jag installera Sims 3 på min dator, och spela hela natten. Måste äta något också, mamma ringde precis, och som om hon kände på sig att jag inte ätit på hela dagen, så sa hon till mig att äta något. Funderar på att gå ner och woka lite grönsaker, är sugen på det.
Puss!

Kommentarer
Postat av: victoria

BÄSTA DAGEN! :D <3, killar i mängder vill jag lova :D,



mysko det där med påsen :(,

undra vart våra Chips kommer att ta vägen i livet, Göteborg, Danmark, Afrika?! :D

2009-08-07 @ 17:55:37
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0