Pärlar och pysslar

Sitter och pärlar lite grann, jag tycker att det är så himla mysigt. Har spelat sims, men orkar inte mer just nu. Har huvudvärk och känner mig allmänt seg och deppig :( Sånna här dagar är inte kul. Iochförsej så kan det bero på att jag är trött, mamma och pappa gick ju upp kl 7 idag. Och jag sov nere i vardagsrummet i mammas säng eftersom att pappa målat föntrena i mitt rum och jag tyckte att det luktade målarfärg igår. Så jag vaknade ju när dom kom ner. Sen kom mormor med Banjo kl 8, för pappa skulle köra henne och morfar till NÄL. Så kl 8 i morse var jag hundvakt åt mammas "lillebror", haha!

Så min huvudvbärk och seghet kan faktiskt bero på trötthet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0