Utomhusbio.

Nu har jag ätit och duschat, och väntar på att håret ska torka ordentligt, för då ska jag platta det. Sen bär det av mot staden, för Uddevalla har fixat utomhusbio i muséeparken ikväll. Dundermysigt! Så jag och Julia packar ner filtar och varma kläder, går till Willy:s och köper chips&dricka m.m och bänkar oss på första bästa lediga gräsplätt. Sen drar sjungandet igång, för det är nämligen "Mamma Mia!" som visas, och jag slår vad om att jag och Julia kommer att sjunga halsarna av oss! Hoppas bara vädret håller sig, så att det inte börjar regna mitt upp i allt!


Jag är ju då expert på ABBA-låtar efter att jag sjungit "SingStar Abba" uppe i Mora... Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0