Hej jag heter Gunnar. Som sagt jag heter Gunnar. Jag är Gunnar.

HELA dagen har spenderats på torp med jule_bule ^^ träffade på både Emma.H, Mimmi, Jessica, Erik och Sanna. Vi var iallafall där tills klockan 6 då affärerna stängde. Mina fötter och ben värker som bara den!
Som den vanliga oturen vi har så hade ju precis våran buss gått när vi kom till stan, så det blev att sitta på donken i 45 minuter, innan vi åkte hem till mig och färga utväxten på Julias hår. Sen har vi kollat på "Torkel i knipa". Den är så jäkla underbar. Till alla som inte har sett den: SE DEN!!!


"-Mamma, jag är rädd!
- Men åh vad bra, då får du önska dig något, men säg det inte högt för då ramlar tänderna ut!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0