Ingen bra morgon!

God förmiddag!

Jag är REDAN hemma från skolan! Det är bara för att jag har bara en lektion på tisdagar: Naturkunskap. Jättetråkigt! Jag höll ärligt talat på att somna! Blunda till flera gånger, pinsamt!

För att vakna till lite när vi slutat gick jag in på Espresso House för att köpa mig en Chai Latte. Då ville inte mitt bankkort funka! Som tur var fick jag låna en tjuga av Annah :) Så jag fick min Chai latte tillslut.
Ingen bra morgon alltså, förutom att jag var grymt trött på våran enda lektion, att mitt bankkort inte funkade på Espresso House, så glömde jag även mina vantar och min mössa hemma så jag höll på att frysa ihjäl, och så hittar jag inte min iPod. Inte kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0