Ja då ska det finnas tid att falla fritt

God morgon!
Kollade precis ut genom fönstret, och det är en riktigt fin vinterdag ute just nu. Fast jag känner ändå inte för att gå ut. Är alldeles för slapp för det, haha!

Jag har blivit helt förälskad i Melissa Horn's musik. Underbar, svensk musik! "Falla fritt" är så grymt bra! Men det är ju vad jag tycker då va ;) Men jag blir glad av sån här musik, så jag ska nog köpa mig hennes skiva så jag kan fortsätta lyssna på den i Egypten. YES!


 Melissa Horn - Falla fritt

Kommentarer
Postat av: vicke picke

jag måste erkänna att jag är ett stort fan utav din musiksmak! :D

2009-12-28 @ 19:11:25
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0