bilderna påväg

Som jag skrev i inlägget innan, så har skolans musiklärare dött. Därför fick hela skolan sluta tidigare igår, för att de andra lärarna skulle få ta igen sig lite.
Så jag och Julia åkte hem till mig och spela lite GH :D Vi körde först på Medium, men det gick så jädrans sugigt att vi började om på easy :P
Sen bestämde vi oss för att se på Shrek 3. "Tuuuut - All aboard!!" hahaa xD Vet inte hur många gånger jag fick spola tillbaks innan Julia nöjde sig xP

Igår kväll hängde jag med mamma och pappa för att handla också. Köpte hårfärg till mig, så nu ska jag förhoppningsvis bli ännu blondare. :D Ska nog färga nu i helgen. Vet inte om jag hinner idag, vi ska bort till Jansons på middag och melodifestival, serru serru :) Men annars imorron. :D

Jag har blivit jätteförkyld också! :( Det är inte kul. Jag nyser hela, hela, hela tiden! Haha, igår när jag och Julia spela GH, nös jag mitt i en låt! Och eftersom att det är bevisat att man inte kan ha ögonen öppna samtidigt som man nyser (även fast jag försökte igår), så blev jag helt ur fokus när jag öppna ögonen igen. Och Julia blev också helt ur fokus för att hon skratta så mycket -.-

Nu har jag iallafall laddat ner bilderna från London till datorn, så jag ska lägga upp dom i ett inlägg så fort som möjligt ;D

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0