Melodifestivalkväll

Ikväll är det första deltävlingen i årets melodifestival. Inte för att jag tycker att melodifestivalen är så roligt länge, men det är ju nästan en tradition nu. Man kan ju inte missa den!
Så Julia ska komma över sen, och så blir det tacos, och om vi hinner lite Guitar Hero :D Ska försöka oss på Medium med"The Uddevallers". Vi får väl se hur det går ;)

Var på stan med mina kära föräldrar idag. Fyllde på mitt månadskort, köpte ett till "star magnet"-naglack, fast lila idag. Köpte även en blommig klänning, randig kofta och skinnhandskar med hål i.
Tog oss även en fika på Espresso House. Drack choklad-Frapino och åt chokladmuffins. Så jag mår redigt illa nu!

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0