Min måndag

Idag var jag, Emma och Pernilla på stan och köpte Julia's födelsedagspresent. Tyvärr kan jag ju inte skriva vad det är ännu, eftersom att det finns en liten chans att Julia går in och läser här på min blogg. Men imorron (eller i övermorgon, om det blir sent imorrn) kan jag skriva vad vi köpte, eftersom att det är då Julia fyller år, och det är då hon ska få den. Hon kommer bli sååååå glad! :)
Så åkte Emma och Pernilla med hem till mig och så slog vi in paketet. Provade även mitt pirat-set som jag köpte på BR idag. Ska ha det imorron eftersom att på Julias kalas skulle man typ klä ut sig. E & P ska vara seamesiska (?) tvillingar, så vi var inne på Lindex så att dom fick prova att ha på sig en tröja tillsammans. Haha, roligast var ju när båda skulle få plats i en polotröja xD

Idag fick jag ju också smaka på Pernillas "Mocca Latte" på Espresso House. Bläää!!! >:O Kaffe är jätteäckligt! Jag ska aldrig börja dricka kaffe! Jag ska hålla mig till mitt te :)

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0