Shopping, shopping, shopping

Idag efter skolan åkte jag och pappa ut till kära Torp. :D Var inte på köp-humör först, men sen när jag väl kom igång så var jag igång, om man säger så ;)
Köpte ändå inte så mycket. Köpte ett ursnyggt naglack, med en magnet som gör en stjärna över nageln. Skitsnyggt! Så fick jag spenderat mitt presentkort som jag hade på GinaTricot också. Helt otroligt att jag klarat av att ha ett presentkort där på 300 kronor sedan julafton utan att använda det! Det är bara det att jag inte tycker att GinaTricot har lika snygga kläder längre, och så är det så tråkigt att komma till skolan och ha samma kläder som hälften av alla andra tjejer där! Jag har helt enkelt tröttnat på GinaTricot. Men jag lyckades ändå hitta massa snygga saker idag. Köpte två par leggins som ser ut som jeans, skitsnygga! Och mycket mer bekväma än vanliga jeans! Köpte även en vit tunika.

 
bilder ifrån ginatricot.se


Skolan idag har varit sådär. Var helt slut i huvudet när vi slutade, men det börjar klarna nu. Jag är bara så trött på min tjatiga klass. Man har bara lust att skrika "HÅLL KÄFTEEEEEEEEEEEN!!!!"! Fast jag är en sån snäll och blyg liten flicka, så jag sitter tyst och är nära på att somna på min skolbänk om det inte vore för den jä*la huvudvärken.

Igår hade vi uppsatsdelen i nationella proven. Det gick nog ganska bra. Skrev en krönika om mörkrädsla.

Nu börjar Let's dance, så hare gött!

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0