Äntligen är spelet här! :D

Jaha ja, nu har spelet kommit! :D Tyvärr är den inte hemma i mitt vardagsrum ännu, eftersom att det är mamma som måste hämta ut den, men snart så :) Kommer få spela sen ikväll, och bli GH-mästare, den du.. ;)

Hänt idag då? :) Jag har haft en helt vanlig skoldag, och det är SÅÅ skönt att det är fredag! Jag har bara gått i skolan i en vecka, och jag är redan så trött i huvudet! Har haft huvudvärk sedan onsdags! Och  nu vet jag ju att det inte är pågrund av synen eller något sånt, eftersom att jag har glasögon. Huvudvärken är nog mest tackvare att min klass är så jäkla tjatig!

Nu ska jag kolla på reprisen av Vänner. :)

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0