Förälskad... :)

Visste ni att man kan bli förälskad i ett par skor? Jo då, för jag har blivit det! I ett par skor ifrån brandos.se, problemet är att dom kostar 1549 kr... Men dom är lixom alldeles underbara! Fast dom är höga: En dold platå på 2 cm, och klack på 11.5 cm. Fatta vad lång jag skulle bli om jag hade på mig dom! :O Typ... 1.85-1.86? Men dom är fina :)




Åh, det pirrar nästan till i magen när jag ser dom. :)<3

Idag har jag och mamma varit barnvakter åt mina kusinbarn Maja och Oline. Vi måla, spela Uno, badade i uno-kort och käka okokt spagetti. :)
Sen har jag spelat GH3 i några timmar, har samlat på mig en del låtar nu :)

Nu ska jag kolla på Körslaget (och stirra lite mer på "mina" skor). HEJA UDDEVALLA! :D 
 
puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

hehe jo du det e en serie jag oxå kommer att följa :D



så vad har du för dej nuh då ?

2009-01-17 @ 22:57:25
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: madde:)

HERREGUD, VILKA SKOR!!!!

SKITSNYGGA & DE BAAR LYSER ELLEN OM DOM!

<3

2009-01-21 @ 19:59:41
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0