Hej svej!

Snart ska jag ringa Julia, så ska hon komma hit och få spela GH. tihi, kul :) Borde egentligen gå och klä på mig nu, eftersom att jag inte gjort de ännu. Och så äta frukost också... Men jag är inte hungrig (tro inte att jag är någon sån där bimbo-person som aldrig äter frukost! Jag orkar bara inte just nu...). Tar nog någon frukt eller något istället :)

Om mina skor som jag skrev om igår. Jag gick in på deras (märketes alltså) hemsida, och hitta att dom har värsta stora affären i London :D Dit jag ska om en månad!! :D YEEEEY!!! Åh, vad jag längtar. Jag måste bara dit! Bara för att få stira lite mer på alla underbara skor (a) :)

Nä, nu ska jag käka en banan eller något och gå och klä på mig.

puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0