Mitt nyår!

Bye bye 2008. Hello 2009.
:)


Så, jag ska berätta lite om min nyårsafton för er hade jag tänkt. :) Åkte till Frida vid 5-tiden. Malin var där, och vi satt och kolla på hur Frida sprang runt och gjorde sig iordning. :) Sen kom två tjejer ifrån Malins gamla klass, som hette Johanna och Olivia. Vi käka pizza, spela Guitar Hero och SingStar. Jag vägrade att vara med på SingStar, men det var kul att lyssna. Sedan käkade vi glass med varma bär :P Efter det blev det något slags spel, man skulle skriva ner massa ord och sånt. Riktigt kul :D
När klockan närmade sig 11 åkte vi ner till stan, Frida lånade pengar av mig till bussen, så du är skylldig mig 40 spänn! >:P Haha. Nere på stan var massa folk, och man märkte inget av den där lagen om att man inte fick sjuta raketer inne i stan. Dom skött mitt bland allt folk, vissa sprang tillochmed fram och välte dom så det ibland blev rejäla smälla :S
Sedan skulle jag och Frida gå och leta reda på Fridas kompis Anna, men då tappade vi istället bort dom andra tre x/ Så sprang vi runt och leta efter dom ett tag, men som tur var hitta vi dom tillslut, lite längre ner på kundsgatan :)
Sen blev det att gå till busshållsplatsen, för att åka hem. Men inte! Nä, det var vist väldigt många som skulle ta buss 12 klockan 00.50, så jag och Frida kom inte på! Men Malin, Johanna och Olivia var på den, så dom fick hoppa av, eftersom att dom ju inte kunde åka hem till Frida utan Frida. Så när dom hade hoppat av och vi fått reda på att dom inte tänkte sätta in någon extrabuss, så fick vi även reda på att nästa buss inte gick förens 2.15! Och vi var ju redan halvt ihjälfrusna! Ingen av oss hade särskild lust att stå och vänta på bussen i ca en och en halv timma, och vi hade ingen lust att fortsätta gå runt på stan heller. Så Malin ringde till sin storasyster, så fick vi komma hem till henne och värma oss lite :) Sen hade vi sån tur att bussen gick precis utanför Malins storasysters lägenhet på Göteborgsvägen, så vi slapp gå tillbaka in till kampenhof och frysa fötterna av oss igen! Hem till Frida, och sen hem till sängen. :)

Tog tyvärr inga kort, så jag kan inte visa någonting, men ni får nöja er med text :)


Igår låg jag i sängen hela dagen, kollade på Vänner-maratonet som gick på kanal5. Haha, men det var mysigt. Såg även på E.T för första gången i hela mit liv, och den var ju jättegullig! :D
Idag kom Markus, Simon och Linn som vi var med nere i Barcelona. Mysigt mysigt. :) Vi ska nog ut till torp imorron, får spendera pengarna och presentkorten jag fick i julklapp! :D

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: malin :D

Det var en riktigt rolig nyår måste jag säga :D Jättekul (Y)<3

2009-01-04 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0