Ny frisyr, samma jag

Nu har jag klippt av mig nästan allt mitt hår! :)
Och fint blev det:


Nå, vad tycks? :D Kommer nog kännas lite annorlunda nu (speciellt när man duschar), men jag vänjer mig snart. Jag har ju haft kort hår förut! Fast inte så här kort. Frisören frågade mig flera gånger om jag var riktigt säker xD Men det var jag, och fint blev det! Och visst kommer det finnas folk som kommer fråga "Varför klippte du dig?!", men dom får jag helt enkelt ignorera :)

Puss, hej
/ ellen :)

Råkade komma åt någon knapp så att all text blev kursiv :S vet inte hur jag får tillbax det, så det får väl vara så :/

Kommentarer
Postat av: julia

Det blev grymt fint ju <3 puss

2009-01-23 @ 20:52:24
URL: http://jselstad.blogg.se/
Postat av: victoria

asså.. det är sjuuuukt fint ! <3

2009-01-24 @ 11:39:38
Postat av: Janina :)

Åh det ser sjukt, sjukt fint ut! :O :D Lägg upp mer bilder på ditt hår ;D<3!

2009-01-25 @ 13:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0